Μονοήμερη εκδρομή

Με συγχωριανούς και φίλους του συλλόγου πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη εκδρομή στην ορεινή Αρκαδία την Κυριακή 3 Ιουλίου 2011. Ξεκινήσαμε από το Γαλάτσι στις 7:30 το πρωϊ. Όλοι γίναμε μία παρέα και επισκεφθήκαμε τη Δημητσάνα, τη Στεμνίτσα και τη Βυτίνα.
Η Δημητσάνα είναι μία ιστορική κωμόπολη, χτισμένη πάνω από το φαράγγι του Λούσιου ποταμού, με ωραία πετρόκτιστα κτίρια. Επισκεφθήκαμε την οικία του Πατριάρχου Γρηγορίου του Ε' όπου φυλάσσονται βυζαντινά και εκκλησιαστικά ιερά κειμήλια, διαβήκαμε τα φιδωτά δρομάκια της πόλης και απολαύσαμε την θέα προς το φαράγγι του Λούσιου ποταμού.
Στο "Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης" παρακολουθήσαμε την λειτουργία του νερόμυλου (ζωντανά) και της παραγωγής δερμάτων (σε video).
Η Στεμνίτσα είναι ορεινό χωριό χτισμένη στο όρος Μαίναλο σε υψόμετρο 1.080 μέτρων. Είναι από τα ψηλότερα χωριά της Ελλάδας και είναι χαρακτηρισμένη ως παραδοσιακός οικισμός. Διασχίζοντας το βουνό προς την Βυτίνα όπου επισκεφθήκαμε τελευταία, ανάμεσα σε πεύκα η διαδρομή ήταν φανταστική. Η Βυτίνα μία κωμόπολη με παλιά πετρόκτιστα σπίτια και γραφικά στενά. Είναι κτισμένη στις πρόποδες του βουνού Μαίναλο και έχει υψόμετρο 1.033μ. Σε ταβέρνα της Βυτίνας φάγαμε και στην επιστροφή προς Γαλάτσι ο σύλλογος κέρασε καφέ στην πλατεία της Τρίπολης. Στο Γαλάτσι  επιστρέψαμε στις 10:00 μ.μ.