Υποψήφιοι Κυνηδαριώτες

Μαρία Κλουβάτου, Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό "Γαλάτσι - Νέα Αρχή" με επικεφαλής το Νίκο Μαγκανάρη για το Δήμο Γαλατσίου

Σύντομο Βιογραφικό
Γεννήθηκα σε ένα ορεινό χωριό της Νάξου, τον Κυνίδαρο, πλούσιο σε μουσικοχορευτική παράδοση και ζω στο Γαλάτσι από το 1979. Είμαι απόγονος της γνωστής οικογένειας των Κονιτοπουλαίων, μητέρα μου είναι η Αγγελική Μ. Κονιτοπούλου και πατέρας μου ο Νικόλαος Β. Κλουβάτος.

Από μικρή ηλικία παράλληλα με το Γυμνάσιο–Λύκειο παρακολούθησα μαθήματα παραδοσιακού χορού και μουσικής.
1) Σαντούρι στο Λαϊκό Σχολείο παραδοσιακής μουσικής του Αριστείδη Μόσχου (1986-1990)
2) Μαθήματα φωνητικής στο Εθνικό Ωδείο (1983-1989)
3) Μαθήματα Ελληνικών παραδοσιακών χορών στο Λύκειο Ελληνίδων Αθηνών (1986-1992)
4) Μαθήματα Ελληνικών παραδοσιακών χορών στη Σχολή του θεάτρου της «ΔΟΡΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ» (1987-1991).
Συνεργάζομαι με αρκετούς πολιτιστικούς συλλόγους και οργανισμούς που αντικείμενό τους έχουν τον Ελληνικό παραδοσιακό χορό.
Πρόσφατη δραστηριότητά μου στο Κέντρο Έρευνας και Προβολής της Εθνικής Μουσικής (ΚΕΠΕΜ) του ΣΙΜΩΝΟΣ ΚΑΡΑ ως εισηγήτρια σεμιναρίου με θέμα τον Κυνίδαρο της Νάξου.
Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος, μετά από πρόσκληση του υποψήφιου Δημάρχου κ.Νίκου Μαγκανάρη, που τον ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του ''ΓΑΛΑΤΣΙ ΝΕΑ ΑΡΧΗ'', για να μπορέσω να πραγματοποιήσω αυτά που πριν ήταν μόνο ΣΚΕΨΕΙΣ.....

Τώρα μπορούν να γίνουν και ΠΡΑΞΕΙΣ με τη συνεργασία όλων μας.
Προσφορά και αλληλεγγύη για τον ΑΝΘΡΩΠΟ και την Πόλη μας.
Τώρα.... πάμε το Γαλάτσι μπροστά.

Μαρία Κλουβάτου


Νικολέτα Καπετανάκη-Κατσώνη, Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό "Νησιωτική Πολιτεία" με επικεφαλής το Νίκο Μαϊτό για το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.

Η ανακοίνωση της Νικολέτας....
Η αγάπη μου για τον τόπο μας, η επιθυμία μου να τον δω να αναπτύσσεται και να προοδεύει με ώθησαν στην ενασχόληση με τα κοινά. 
Μέσω της εργασίας μου έχω αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλά και γνώσεις, γύρω από τον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αναμφισβήτητα αποτελεί το βασικότερο οικονομικό πόρο του νησιού μας. Τα περιθώρια ανάπτυξής του είναι ακόμα ευρύτατα.
Η Νάξος και τα νησιά μας διαθέτουν την υποδομή, το φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον, καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό για περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία. Με την συνεργασία φορέων και κατοίκων, με όρεξη και μεράκι, είμαι βέβαιη ότι το μέλλον θα είναι ανθηρό!
Με την εμπειρία που διαθέτω, με εργατικότητα και συνέπεια υπόσχομαι να παλέψω για την πρόοδο των νησιών μας.
Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητα μου στην κοινή προσπάθεια που καταβάλει η ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και ο Νίκος Μαϊτος.
Με εκτίμηση
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ
Υπεύθυνη τουριστικών επιχειρήσεων

Ο συγχωριανός μας Γιώργος Αποστόλου Κλουβάτος (Σιφινιού), ζήτησε να αναρτηθεί στο blogs του συλλόγου η παρακάτω ανακοίνωση που αφορά την υποψηφιότητα της αρραβωνιαστικιάς του Ελένης Αλεξίου. 


Ελένη Αλεξίου, Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό "Ενότητα για την Ανατροπή" με επικεφαλής τον Σπύρο Παναγιώτου για το Δήμο Γαλατσίου.

Σύντομο Βιογραφικό
Γεννήθηκα και ζω στο Γαλάτσι. Κατάγομαι από την Κέα Κυκλάδων και το Καρπενήσι Ευρυτανίας. 
Είμαι Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας και κάτοχος διπλώματος εξειδίκευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες. Σήμερα είμαι φοιτήτρια μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή. 
Στο παρελθόν έχω προσφέρει εθελοντική εργασία στον τομέα της Παιδείας , ενώ εργάζομαι στην Ιδιωτική εκπαίδευση από το 2006 μέχρι σήμερα. Το 2010 ήμουν υποψήφια σύμβουλος με την δημοτική κίνηση «Άλλος Δρόμος» και σήμερα θέτω ξανά υποψηφιότητα με τον Συνδυασμό «Ενότητα για την Ανατροπή» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Σπύρο Παναγιώτου.

Αγαπητοί φίλοι και μέλη του συλλόγου μας, που αποφασίσατε να είστε υποψήφιοι στην τοπική αυτοδιοίκηση, η ευθύνη είναι μεγάλη και οφείλετε να εκπροσωπήσετε την τοπική κοινωνία με υπευθυνότητα και διαφάνεια. Γνωρίζεται ότι ο βασικός σκοπός της τοπικής αρχής, είναι η καλή ποιότητα ζωής των κατοίκων, η οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου που θα κληθείτε να διοικήσετε αύριο. Μεγάλη ευθύνη βέβαια και υποχρέωση απέναντι στους πολίτες έχει το κράτος, -η πολιτεία- που οφείλει να θεσμοθετεί και να ενισχύει οικονομικά την τοπική αυτοδιοίκηση. Οφείλεται όμως και εσείς να διαχειριστείτε μια κατάσταση και να είσαστε δίκαιοι, ανοιχτοί και κοντά στους πολίτες που ειδικά σήμερα το έχουν ανάγκη. 
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις