Δημοτικές Εκλογές 2019


Ο Βαγγέλης Κονιτόπουλος είναι Κυνηδαριώτης και για την υποψηφιότητα του δηλώνει τα εξής:

Η αγάπη μου για την πόλη στην οποία κατοικώ, η επιτυχημένη πορεία και το έργο του Δημάρχου ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΣΣΑΒΟΥ, με ώθησαν στην απόφαση να στηρίξω με την υποψηφιότητά μου τον συνδυασμό ΑΧΑΡΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Έχοντας ως εφόδιο την πολυετή εμπειρία μου σε πολιτιστικά - καλλιτεχνικά θέματα και έργα, αλλά και την έντονη κοινωνικότητα που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια με την δουλειά μου, προσβλέποντας πάντα σε ένα μέλλον αισιόδοξο για την πόλη μας σας ζητώ: 
ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΣΣΑΒΟ
ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ 
ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ !
Έτσι κι αλλιώς το ξέρουμε
μα θα το ξαναπούμε
οι Άξιοι κι οι Δίκαιοι
πρέπει να κυβερνούνε
Β. ΚΟΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

Κινητό: 6977353432 e-mail: roula_giannaki@yahoo.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις