Δημοτικές Εκλογές Μαΐου 2019

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 
Ονομάζομαι Αντώνης Καρποντiνης, κατάγομαι από την όμορφη Νάξο και είμαι 61 ετών. Η Αργυρούπολη είναι η πόλη στην οποία έζησα και μεγάλωσα έχοντας τις ωραιότερες αναμνήσεις μου από παιδί έως σήμερα μέσα από τα σχολεία,τον αθλητισμό,τον πολιτισμό και τους συλλόγους. 
Σπούδασα στο τμήμα οικονομικών επιστημών στην πρώην ΑΒΣΠ και διορίστηκα το 1985 στο Υπουργείο Οικονομικών. Υπηρέτησα σε πολλές ελεγκτικές υπηρεσίες και διετέλεσα επί 10ετία προϊστάμενος ελέγχου στην "ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικού " από όπου και συνταξιοδοτήθηκα. 
Μου δόθηκε, επιπλέον, η ευκαιρία μέσω τηλεοπτικών εκπομπών να μεταδώσω τις γνώσεις μου σε φορολογικά ζητήματα.
Συνεργάστηκα ως σύμβουλος σε συγγραφές φορολογικών βιβλίων με τον φίλο Ορέστη Σεϊμένη καθηγητή στο μεταπτυχιακό του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. 
Είμαι παντρεμένος με την Άρτεμις Καλατζή, και συμμετέχω μαζί της τα τελευταία 15 χρόνια ενεργά στους συλλόγους γονέων της πόλης μας. Έχω δύο κόρες, την Δήμητρα, φοιτήτρια τού Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την Φωτεινή, μαθήτρια της Α' Λυκείου. 
Μετά την ιδιαίτερη τιμητική, προς το πρόσωπό μου, πρόσκληση του Δημάρχου μας Γιάννη Κωνσταντάτου αποφάσισα να συμμετάσχω με το ψηφοδέλτιο της "Ενωμένης Πόλης" ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος πιστεύοντας ότι μπορώ να προσφέρω στα κοινά για το καλό της πόλης μας, ως έναν δήμο "πρότυπο" για την αξιοπρεπή συμβίωση των πολιτών της. 
Για το λόγο αυτό ζητώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας δίνοντας μου την ευκαιρία να βάλω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι από το δικό μου μετερίζι στην μεγάλη προσπάθεια που κάνει η παράταξη μας με τα στελέχη της και τον χαρισματικό και ικανότατο Δήμαρχο μας Γιάννη Κωνσταντάτο.

Τα ανωτέρω λήφθηκαν από τον παρακάτω σύνδεσμο στο διαδίκτυο:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις